Ed Sanders, medewerker DAS servicecenter

Klanten bellen met allerlei soorten vragen naar het Servicecenter van DAS. Het is fijn om hen tijdens het gesprek een goed gevoel te kunnen geven.

Mijn collega’s van het Servicecenter in Amsterdam en ik zijn het eerste aanspreekpunt voor klanten die een zaak hebben lopen bij DAS. Het is daardoor dus een hele dynamische afdeling waar veel gebeurt. Ik verbind klanten door naar hun jurist maar leg ook dingen uit, bijvoorbeeld hoe klanten snel hun eigen zaak digitaal kunnen volgen.

Speciale software

De spraaksoftware op mijn computer zorgt ervoor dat alles wat er op mijn beeldscherm staat wordt voorgelezen. Ik heb daarnaast ook een brailleleesregel op mijn computer aangesloten. Ik mag dan blind zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn werk niet gewoon prima kan doen.

Parttime

Op het Servicecenter werk ik parttime. Ik houd dus genoeg vrije tijd over, waarin ik graag wandel. Ook heb ik veel vrienden en met hen ga ik graag uit eten.  En ik lees graag, nou ja, ik luister graag naar audioboeken.